now

Vacation Experience

adults only boutique hotel in Eilat

ברוכים הבאים לאילת -עיר השמש הנצחית מוזמנים ליהנות מחוויית נופש איכותית ברמה שלא הכרתם המיועדת לאורחים מגיל 18 ומעלה בלבד. רק כ-200 מטר מהים תמצאו מלון בוטיק ייחודי המציע חדרים וסוויטות אשר תוכננו בקפידה עם מפרט עשיר במיוחד, חלקם כוללים מרפסות עם בריכת שחייה פרטית, חדרים עם ג'קוזי מפנק, סוויטות ענקיות, תכשירי טיפוח יוקרתיים, מכונת קפה ועוד. במלון תמצאו בנוסף שתי בריכות, אחת בגג המלון ואחת בקומה המרכזית, מסעדת השף מוד המעניקה חוויה קולינרית משובחת ושירות שלא הכרתם.

מחכים לכם באילת

Rooms & Suites

PRIVATE HOTEL

עכשיו אפשר להגשים חלום. מלון פרטי באילת רק עבורכם. רוצים סוף שבוע עם חברים? חוגגים אירוע משפחתי? מחפשים נופש חברה בלתי נשכח? עכשיו זה אפשרי! 

אנחנו מציעים לבחירתכם מגוון רחב של חדרים וסוויטות, כולם מעוצבים במדויק עד אחרון הפרטים. בכל החדרים תמצאו את האבזור האקסקלוסיבי שלנו, בסוויטות תיהנו מבריכות פרטיות מעוצבות, מחוממות בחורף וקרירות בקיץ, בחדרי הגן ג'קוזי מפנק ועוד.

Exclusive Offers

שווה תמיד להתעדכן בהטבות והמבצעים המיוחדים שלנו.

Hotel Facilities

מגוון מתקנים נלווים המוצעים לכם ברמת השירות הגבוהה ביותר כמו בריכה על גג המלון, מתחם אירועי VIP ושירות אישי עם צוות הג'וקרים של המלון, עכשיו הזמן לגלות מה מחכה לכם בחופשה הזוגית במלון Now אילת.

Mood Restaurant

החופשה המדהימה של מלון Now אילת תמשיך אתכם גם לחוויה הקולינרית: מסעדת השף Mood מגישה לכם חגיגה נהדרת של מנות מקוריות במגוון טעמים, ניחוחות וצבעים. אנחנו אוהבים את האוכל שלנו מושלם. טעים, סקסי, יפה, ואפילו חצוף.

Jokers Services

צוות הג'וקרים של המלון עומד לרשותכם מרגע הזמנת החופשה שלכם ועד הצ'ק אאוט מהמלון ומציע לכם מגוון רחב של פעילויות זוגיות, ארגון ימי הולדת/הצעות נישואין או כל אירוע כזה שתירצו לחגוג. כמו כן ניתן להזמין את ארוחת הבוקר ישירות לחדר שלכם (בתיאום מראש בלבד).

Guests Reviews

מעיין א.
מאי 2023
קרא עוד
האמת אם יש אפשרות ל 10 כוכבים זה גם היה מעט. צוות מושלם ! מעניקים תחושה של בית עם המון חום דאגה ואהבה לפרטים הכי קטנים. המלון מהמם ביופיו נקי ומטופח ברמה גבוהה האוכל פשוט wow. מלון בוטיק ברמה של חו״ל במחירים הכי נוחים.
ליזי ראובן
מאי 2023
קרא עוד
מלון בוטיק ייחודי, מושקע ומשקיע, יוקרתי וקליל. חייבת חייבת חייבת לציין את הצוות במלון, הגו׳קרים- כך הם נקראים ולא לחינם כי כל אחד מהם הקלף הכי טוב במלון, נותנים יחס אישי ושירות של אלופים גרמו לנו להרגיש ממש משפחה. ארוחת בוקר כלבבי, כמו להגיע לבית קפה משובח, הגשה לשולחן והלחם נאפה במקום בטאבון. הבריכות מושלמות פשוט לא יצאנו מהמלון מרגע שהגענו הרגשנו שאנחנו רוצים כמה שיותר לספוג מהאווירה.
רינת פ.
דצמבר 2022
קרא עוד
מלון בוטיק מהיפים שיש!!! מיקום המלון קרוב לים החדרים נקיים יפים ומסוגננים בטעם טוב מאובזרים במיטב החידושים אנשי הצוות השירות קשוב מענה מהיר לכל בקשה. ארוחת הבוקר הייתה מושלמת לא פחות מוגשת בצורה אסתטית נעימה לעין ולחיך, מבחר של מנות ברמה מאוד גבוהה עם ירידה לפרטים הכי קטנים והכל היה כל כך טעים. בריכה נקייה כולל פינות הישיבה היפות והמאובזרות במסעדת המלון אוכל באיכות גבוהה ושירות מלצרים נהדר. דאגו לנו כל רגע, אפילו מעבר למה שביקשנו. הייתה באמת חוויה נהדרת! אין לנו דבר אחד רע לכתוב... תודה רבה לאלעד !אין כמוך תודה רבה על הכל וכמובן שנחזור!
עדי ש.
אוקטובר 2022
קרא עוד
פעם ראשונה שלנו ב NOW ובהחלט לא אחרונה!!! הגענו לשני לילות ואחרי הלילה הראשון הוחלט ששני לילות בהחלט לא מספיקים כדי למצות את החוויה הבלתי רגילה שהמלון הזה מספק... ותוך כדי שיכשוך בבריכה המושלמת על הגג עם סטים של מוזיקה שעושים מצב רוח של לא לחזור הביתה בקרוב, הוזמן לילה נוסף! ☆ שירות מעבר למעולה! ☆ כל פינה כולל החדרים הרגילים מעוצבים בסטייל שלא ראיתי בארץ! ☆ ארוחת ערב ברמה גבוהה ב mood (בר מסעדה בתוך המלון) ובתור אחת שלא חובבת חדרי אוכל בבתי מלון... הארוחת בוקר מוגשת מושלם, טעימה וברמה גבוהה. בהחלט מקום שמספק חוויה אחרת! מכניס אותך למוד ששום דבר לא דחוף כרגע . תודה לכם צוות NOW היה פשוט מוששששלם
איציק מ.
יולי 2022
קרא עוד
חזרנו מסופשבוע במלון התארחנו בסוף יולי . אין מילים פשוט אי בודד ופרטי בתוך כל ההמולה של אילת , נכנסו ולא יצאנו כי אין צורך לצאת ואין שום סיבה אמיתית לעזוב את החלום הזה שנקרא NOW . זה מתחיל כמה ימים לפני ההגעה הצוות יוצר קשר אישי בוואטסאפ. ביום ההגעה כבר קיבלנו הודעה שהחדר מוכן, מרגע שהגענו נכנסו לתוך חלום, השירות, החיוכים, הצוות המסור, הדאגה לכל פרט בחדר, הניקיון, וגולת הכותרת הבריכה והמסעדה של המלון. הבריכה לאורחים בקומה העליונה מדהימה, המסיבות בימי שישי עם המוזיקה שמנוגנת לייב מטריפה, מסעדה וואו המסעדה, אל תפספסו שום ביס בארוחת הערב ובטח לא לפספס את ארוחת הבוקר המטורפת המגוונת עם השרות המדהים. חוויה מושלמת בטוח שנחזור ממש בקרוב.
יוסי ש.
ינואר 2023
קרא עוד
מה שהפך את החוויה לחיובית וממלאת הוא היחס החם והאישי. הרגשנו שרואים אותנו, הצוות נתן מענה מיד לכל בקשה בכל עת. חשוב לציין את מירב מנהלת המקום שהייתה כל עת במהלך הבילוי בפיקוח ובדיקה שאנחנו מרוצים ומקבלים את החוויה הכי מחבקת בשהות. אופיר בקבלה מהממת ותקתקת כל בקשה. כל הצוות חם וקרוב מאוד לאורח ביחס אישי ודואג. האוכל במקום מעולהההה אין צורך לצאת לאכול בחוץ, האוכל טרי מגוון מוגש ללא דיחוי חם טעים. השף שמנצח על התיזמורת בחלק הקולינרי קובי רווח עשה עבודה מדוייקת, ממליצה על חוויה של שבוע מהמם!!! עם חדר ובריכה מחוממת פרטית. תודה לכם❤️אלופים🙏
טלי ב.
דצמבר 2022
קרא עוד
התארחנו במלון למשך 2 לילות בפעם השניה. המלון לגמרי שונה וייחודי בנוף המלונות של העיר אילת. מלון בוטיקי, מוקפד, מעוצב עד לפרטים הקטנים, נוח, אוכל מצויין...ושירות ללא רבב. אביב המהמם קיבל אותנו, דאג לנו לכל דבר שהיינו צריכות ואף איפשר לנו עזיבה מאוחרת בשל טיסה. הארוחת בוקר מטורפת. ככ טעימה טריה ומשביעה. ארוחת הערב היא ארוחת שף מדהימה ממש חוויה קולינרית🙏 אנחנו ללא ספק נשוב וממליצות בחום רב!
גל מ.
מאי 2023
קרא עוד
כבר בסגירת ההזמנה, עוד לפני הגעתנו למלון, ליאנה דאגה שתהיה לנו חופשה מושלמת. כשהגענו למלון קיבל את פנינו בחור בשם אביב באווירה ובהרגשה הכי טובה שיש! פינק אותנו ודאג להכל! וכך גם לכל אורח במלון וממש כיף לראות את זה. בכלל, השירות במלון ברמה שלא קיימת בארץ. ארוחת בוקר וערב מצויינות, אהבנו את הקונספט של המסעדה כחדר אוכל. מחכים לפעם הבאה ! מתקיימת מסיבת בריכה פצצה בימי שישי בבריכה התחתונה של המלון, ועוד יותר אהבנו שלרשות אורחי המלון שאוהבים פחות עומס, בריכה פרטית ובר בנפרד בקומה העליונה.
הקודם
הבא

Events at Now

PRIVATE EVENT

חוגגים אירוע פרטי? נבנה עבורכם הפקה מושקעת המתאימה בדיוק לצרכים שלכם. חתונה, בריתה, יום הולדת או כל אירוע אחר, נשמח מאוד לארח אתכם. ניתן ואפילו מומלץ לשלב גם לינה במלון נאו, למעשה נשמח ליצור עבורכם מלון פרטי עבור כל באי האירוע.

BUSINESS EVENT

מתכננים אירוע עסקי? קוקטייל על הגג מול הבריכה, השקה של מוצר חדש,, ערב חברה או כל אירוע אחר. אנחנו מציעים חוויה שונה מכל מה שהכרתם עד היום. במסעדת מוד על גג מלון נאו. באווירה מיוחדת עם מוזיקה מעולה, אוכל נפלא ונוף עוצר נשימה, אירוע שהוא חוויה של פעם בחיים. נשמח גם לארח את האורחים ללילה בלתי נשכח להשלמת החוויה.

Past and future are in the mind only— I am NOW

Sri Nisargadatta Maharaj

It’s all in the details ✨
Start your vacation 𝐧𝐨𝐰.
• The time to relax is 𝐧𝐨𝐰 •

#אילת#מלוןנאו#מלוןבאילת#מלוןבוטיק#מלוןלמבוגרים#מלוןלמבוגריםבלבד#מלוןאילת#מלון#מלוןבישראל#חופשה#חופשהבאילת#now#nowhotel#מלוןלזוגות
מלון now מציע לכם חוויה אקסקלוסיבית החל מכניסתכם ולאורך כל השהייה. מחכים לכם עם המון אנרגיות טובות ❤️
שעון הקיץ התחלף והימים החמים כבר בפתח, זה הזמן לסגור את החופשה הבאה שלכם, 𝗻𝗼𝘄
מחכים לארח אתכם 🤍

#מלון#מלוןבאילת#מלוןנאו#מסעדתשף#מסעדתשףבאילת#מסעדתשףאילת#מלוןnow#nowhotel#now#חופשהבאילת#חופשהבארץ#חופשה#מלוןבוטיק#מלוןלזוגות#מלוןלמבוגרים#מלוןיוקרתי
חוויה בלתי נשכחת כוללת details בלתי נשכחים👌🏽
חדר עם בריכה פרטית ומפנקת במיוחד.
מלון now, אילת🤍
מלון בוטיק יוקרתי וחדשני, עם מסעדת שף בגג המלון והוא לזוגות בלבד🥂
תייגו את מי הייתם לוקחים איתכם לחופשה ✨🤍

#מלון#מלוןבאילת#מלוןנאו#מסעדתשף#מסעדתשףבאילת#מסעדתשףאילת#מלוןnow#nowhotel#now#חופשהבאילת#חופשהבארץ#חופשה#מלוןבוטיק#מלוןלזוגות#מלוןלמבוגרים#מלוןיוקרתי
חוויה משולבת של מלון חלומי וקסום לצד MOOD,
מסעדת השף שלנו, הממוקמת בלאונג׳ המלון ותשאיר לכם טעם של עוד…
The DREAM morning recipe | NOW HOTEL
Discover the tranquility of our hotel 🤍
להזמנת החופשה הבאה שלכם, חייגו 050-229-9244
We will always give you a reason to smile 🥰

חופשת אביב באילת

15% הנחה

* לשהיות בחודש אפריל
* לא תקף בחג הפסח